Sometimes.

Jo nu är det jättedåligt väder. Det är väldigt mörkt på himelen, vilket som inte är så kul. Imornbitti ger jag mig av till Gävle och åker till Stockholm därefter åker vi båt till Åland på en kryssning "Birka Paradise". Ska bli hur skoj som helst. Massa festande och goood käk bland annat solning på båten. Kommer inte vara för närvarande på ett dygn kanske beroende om det finns mottagning på min mobila bredband. Kommer hem vid halv 9 på kvällen på Onsdag, då lägger jag upp en massa bilder från resan!

Men juste? Onsdag, cityfest. Hur ska jag hinne med det då? Nåja, får väl sticka ner en snabbis på Onsdag kväll med! ;) Och på Fredag kommer älsklingen min till Gävle, hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test