Ny mobil




Min mamma har köpt en ny mobil till mig. Äntligen så får jag Sony Ericsson C902 när jag kommer hem till Gävle. Längtar så mycket. Tillochmed så har jag min mobil Nokia 3310 som extramobil som jag har nu. Gud vad jag längtar!

Natten som var kommer jag naturligtvis inte glömma. Not forget! Vilka minnen, dusch, "vattenkrig", halkbana, vin, smirnoff, datorn, telefonen och naturligtvis får jag inte glömma "idioten"! :')
Ikväll drar jag ner till Kuntas lägenhet och sova hos hans famn. Gud va mysimysigt det blir. Blir även att klippa hans hår innan vi går o lägger oss. Blir en film också på hans Ûbersöta projektor + min hemmabio hos honom.


Kommentarer
Namn: Lina Sjödin

avundsjuk jag blir, vill ha den dära mobilen för ska köpa ny nästa vecka. Men tycker den är alldeles för dyr.. ge mig?(A)

Skrivet den: 2008-08-19
Tid: 17:59:28


Bloggnamn: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test