Frisk!



(gammal modellbild från 2006)

Nu är jag frisk. Har inte spytt sedan igår kväll. Känns helt underbart nu. Men kanske lite feber kvar ännu. Småont i halsen då å då + hostar. Men orkar inte bry mig. Men igår det där spyan har jag inte spytt ut lika mycket förr. Det kom as mycket från min mage. Mysko, för sådär mycket spyr jag knapt inte när jag dricker mig full tills jag spyr.

Imorgon efter skolan åker jag till Gävle blir en fotosession + hemma o ta det lugnt och flippa med min nya mobil. Kommer tillbaka till Örebro på Fredag. Fest då kanske? I hope so!

Nåja nu ska jag ev se på film och vila lite. Nyss käkat pizza och tagit en bloss. Min förlåt, min kamera har vart trasig och är på lagning därför har jag inte fotat mig på sistone. Men snart har jag min mobil med 5 megapixel kamera så kommer jag fota med den tills min kamera har kommit tillbaka. Funderar på att sälja den. Jag måste verkligen skaffa en SYSTEMKAMERA! Men när vet jag inte. Men skulle vara kul om jag kunde köpa en innan vintern.

Kommentarer
Namn: stephiesmode

ha en bra kväll:)

Skrivet den: 2008-08-20
Tid: 19:20:10


Bloggnamn: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test