Permanenta håret i veckan?!




Ursäkta det jag skrev i morse, var fortfarande full. Klockan var liksom halv 6. Men men, nu är jag piggare. Nog med vinet igår, var för mycket man fick av ansophies och hennes kille. Jag vill också ursäkta folken jag ringde stup i kvarten i går. Det vanliga mig, kanske rätt jobbig? Hahaha ;*

Nåja, nu ska jag å min älskling se på film och myspysa med chips och dipp och sånt där gott. Ska nog se minst 2-3 filmer ikväll. Vi tänkte bowla men det blev inte så, det kostade för mycket. Liksom 260 spänn per person och bana. Helt tragiskt. Hur kan man ta så mycket betalt när man är ungdom?  Vi tänkte också då kanske vi kunde gå på bio ist?  Men det blev att kolla på film här hemma och gotta oss som kostade 150 :- ganska mycket men njuta av gotteliheten här ;) 


Jag vill tacka Ansophies och Peters fest igår, vi hade riktigt kul förutom det tråkiga som hände. Det var riktigt toppen skoj! Längtar nu nästa helg då äre fest hos mig i Gävle och utgång på interpool och spela biljard jag och killen min ;) 

Morsan kunde komma och hjälpa att flytta mina grejer till Kuntas lägenhet. Eller jah, det är den nya vi kommer flytta in. Vi ska bli helt sambos. Så, tyvärr så kommer jag inte kunna åka hem lika ofta som förut och så, men man är ju vuxen nu och tar sina egna ansvar och saknar familjen asmycket! Miss them so much! :'( Ses på fredag!

Funderar även att permenenta håret rakt i veckan om jag kan, ska ev fråga morsan om jag får lite cash för att gå och permenenta håret rakt. Kostade 600 kronor, men jag har lite jag med så kanske kan be mamma bjussa mig hälften så mycket det kostar. Får se, men jag saknar det raka jag gjorde förut när jag var 14 år. Då fick man hålla på i 5-6 timmar med rakpermanentet. HAHA! Shiiit, men vill man se bra ut så får man lida pin som sagt! 

Sorry att jag tog förnuftet att skriva så mycket, men hoppas ni orkar att läsa det intressanta inlägget! Ha en bra kväll folks! 
PussPuss ;*

Kommentarer
Namn: anna

cool bild i headern! :)



svar: jo det är fint med mig, lite trött bara.

Skrivet den: 2008-09-20
Tid: 19:33:50


Bloggnamn: http://addspirit.blogg.se/
Namn: A K

cute pic:D

Skrivet den: 2008-09-20
Tid: 19:33:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test