Ny design!

Äntligen har jag fixat detta alldeles själv. Men hur många timmar tog det? Det vill ni verkligen inte veta. Men sammanlagt blev det cirkla 8-9 timmar från igår och idag. Inte lite tid heller, Men värt tiden! Blev det inte snyggt då?

Nu har jag fixat några länkar där uppe, ni ser mode, modellande, skönhet, skvaller och det där. Där kommer jag uppdatera eftersom. Skriver här i min dagbok (startsidan) när jag har updaterat så ni vet när jag har gjort det. Men nu är Skvaller & Mode updaterat i alla fall. Kolla gärna!

DS; Allt jag har på min sida är copyrightskyddat matrial. Fråga innan om ni vill ha bilder eller texten jag har skrivit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test