Modellsession

Whiii, äntligen är det modellsession igen ikväll med KG. =) Ska bli hur snygga bilder, lägger upp en del som ni får se. De andra lägger jag på länken Modellande där uppe. Behövs lösen och användarnamn för att komma in dit. Jag tillåter bara de som jag kan tro/lita på.

Eftersom det verkar vara sååå många som spelar avunsjuk så kan man liksom inte lägga upp bilder så att de får se dem. För då blir det ett jävla liv. De som är intresserad så fråga mig så får ni mitt lösen/andvändarnamn.

/ Ha en bra dag o hörs senare ikväll, kommer säkerligen vara öppe ganska sent ikväll för jag har min underbara sovmorgon imorn! Senare på kvällen 'är det FEST! Wiiihooo! Lika Lördag med! Inte vara nykter förrän på Söndag ;)

Kommentarer
Namn: Grimas Crew

Hej!!

Har du kollat in nya Grimas-bloggen ännu? Om inte, gör det o få dig ett gott skratt! Dina egna grimaser, eller dina vänners ;) skickar du in til: [email protected]! Mvh/Grimas Crew

Skrivet den: 2008-09-11
Tid: 12:44:16


Bloggnamn: http://dagensgrimas.blogg.se/
Namn: Emma

Jag skulle gärna vilja ha lösen så man kan kolla på dina modellbilder! =)

Skrivet den: 2008-09-11
Tid: 12:44:16


Bloggnamn: http://rufset.bloggagratis.se
Namn: Patricia

hej, jag skulle gärna vilja se dina bilder (:

Skrivet den: 2008-09-11
Tid: 12:44:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test