Bilder




Håller på att måla av modellen Stella Mc Cartney. Fick det som uppgift av läraren, hade det kvar eftersom jag gjorde denna på bilden klart innan de andra.






Jobbar då med formkurs på Onsdagar, Jätte kul ämne! Ska efterskolan studera i Stockholm om jag kommer in på Inredningskurs. Vill verkligen bli inredningsarkitekt, görvadsomhelst!

Nåja, fick dra till sjukhuset och sätta in spiralen. Ska vara ärlig att det var det värsta jag någonsin har gjort på sjukhuset. Det gjorde satans ont. En tång med klovar och klämde och drog till på min livmorder, det vill säga att det gjorde skitont! Jag trodde liksom att det skulle bli bättre efteråt, men det blev det inte. Jag höll på att svimma, så jag fick ha mina ben på gynekologens axlar så jag inte skulle ramla ihop av yr jag blev samma sak att jag blev blek i ansiktet (vitfärgad). Kanske låter överdrivet men det var hemskt! Fick vila på en stol 10-15 min sedan åka taxi hem till killen min och ligga och vila, det gör helvetes ont fortfarande. Går på massa alvedon nu. Ska bli bättre om några dagar.


Bilderna från igår!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test