♥ Well,



Ja telefonförsäljning, face to face och det där jävla försäljningsbranchen får jag nog av. Bara utnyttning då vill säga helt skitföretag som man inte borde jobba på. Det enda de lever på är att försöka ljuga för folk och sedan ge dålig lön till dem som jobbar. Kult va? Jag är nog mer efaren så jag vet hur det är, har jobbat på flera ställen. Antagligen får man press i sig eller så kanske man blir kickad från jobbet. Då vill säga att jag blev det idag från naturskyddsföreningen. Men det skiter jag i, världsämst yrke man kan jobba på!

Ja Holland kanske blir av i Augusti iallafall. Fotografen behövde bilderna så fort som möjlig pga utställning. Käns lite konstigt att stå modell i Holland när man är van att stå modell i sverige. Men kul att variera lite!

Imorgon blir det att söka jobb på nå pizzeria eller något lätt. Bra att ha något att göra om dagarna iallafall. Men som sagt min läkare och mamma och de tycker jag inte ska jobba för mycket och ta det lugnt, eftersom jag har vart sjukskriven i ett halft år från skolan 50%. Men ja jag kanske ska lyssna på dem iallafall kanske? Eller ska jag göra det iallafall? Nåja får se hur det blir. Längtar till att älsklingen kommer hem så jag får spöa ner han i Yatzy!

.Rosemarious

Kommentarer
Namn: altemyr

usch ja, men härligt när du får pengarna!

Skrivet den: 2008-07-14
Tid: 20:32:30


Bloggnamn: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test