♥ Well.. I'm tirred!



Nä vet du vad? Vet du egentligen hur trött jag är? Skulle kunna sova 24 timmar nu känns det som. Fråga inte varför, jag har ingen aning. Men jag tror att det är min medicin som gör så att jag blir så himlans trött, är det varje dag typ. Även om jag sover 8 timmar/dygnet.

Idag har jag och killen min spelat Yatzy, fyfan va kul man kan ha. Då vill säga från datorn, 3d grejs som han laddade hem i natt. Altså det är roligare och spela på datorn. Vi spelar varje dag i något sällskapspel som tex, monopol, yatzy och schack. Men vem ät det som vinner oftast? Jo, det är ju klart att kunta min kille ska vinna. Annars blir det en jäääävla kattastrof om jag vinner o.0 Killar, dem är som de är. Nog om det.

Ska dra till Hovsta och hämta lite grejer som jag har glömt hos min veckohemsfamilj som jag inte längre bor hos. På grund av att jag ska flytta till ett kollektiv.

.Rosemarious

Kommentarer
Namn: Anonym

vilket kollektiv ska du flytta till?

Skrivet den: 2008-07-13
Tid: 15:32:54

Namn: iza-linn

har du börjat med ny medicin eller? när jag började äta medicinen jag äter nu, så blev jag jäätttetrött i början! de är väl för att kroppen reagerar på mecidinen os.v och jag lovar dig att du tjänar på att vila nåra timmar på dagen! de lättar oerhört :)<3

Skrivet den: 2008-07-13
Tid: 15:32:54


Bloggnamn: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test