♥ Shoppingstur i Valbo köpcenter!

Ja idag passade jag & morsan på att åka moppe till Valbo köpcenter. Det var meningen att vi skulle köpa spagettislev åt kunta + lämna in min kamera på lagning. Men som alltid så shoppar vi lite extra till mig. Idag blev det 2 tröjor och ett par snygga skor vilket jag behövde! Mina var trasiga och slitna, men tjao. Så fick jag ett par liknande skor som jag får slita sönder på nu också ;) Jag älskar dem!



Skorna från Wedins sko - 199 :-
Röda tröjan från Gina tricot - 149 :-
Svarta tröjan från Gina tricot - 149 :-

Blev rätt nöjd med köpet!

Idag har jag även käkat på mc donalds med mamma, AJABAJA Rosemarie! Hmm, ja vad spelar det för roll jag väger ju liksom bara 55 kg. Menmen, lite fett kan man äta, eller hur? Senare så kom min syster hem, vi åka till mc donalds sedan så drog vi och handlade mackor tills imorn. Just nu håller jag på att blogga! Men jag måste bara lägga in bilder på mina ursöta kaninungar och katten Ville som jag äger!



Godnatt på er folks! ;)

Kommentarer
Namn: emma

aww vad söta kaniner , :D ha en bra dag.

Skrivet den: 2008-07-29
Tid: 23:40:36


Bloggnamn: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test