♥ Shärlek!



Kunta..
Din lukt, ja vad ska man egentligen säga om det? Det luktar obeskrivligt gott. Eller ja, godare än parfym. Har inte luktat på någon som har sån jädrans god självegenlukt. Dah, kan inte låta bli att känna den där doften alldeles extra som får mig att bli pirrig i hjärtat så man inte kan släppa taget om dig. Din mun, ja den kan jag beskriva hur smaskig den är. Den är mig den vackraste jag kan ha på min mun, läppglans då om vi säger så, så är det liksom ett måste det som får mig att glänsa av solstrålar på läpparna. Men dina läppar skiner det mer än vad det gör med läppglans. Jag är nog mer beroende av dina läppar än min läppglans. Vilket jag blir tokig av när jag inte har din mun i närheten.
Mina känslor för dig är starka. Då menar jag verkligen starka! Jag har då inte ledsnat på att vara med dig som jag har vart typ hela sommarlovet nu. Eller ja vi ses bara kvällar + helger. Men det är helt precis jag vill ha det, förutom att dina läppar är inte vid mig på dagarna (när du jobbar).
Jag vet vad jag skriver om!, så hållkäften med er idioter. Jag uttrycker mina känslor här nu. Så läs noga så vet ni vad äkta kärlek är! vadå idioter, ni är inte idioter, ni är mina kära idioter!
Men okey läs här..
Natten med dig är varmt inom mig. Då du håller om mig till sömns. Kan inte beskriva hur skönt det är att somna vid din famn bredvid dig. Det är obeskrivligt skönt! När man vaknar så är det din doft jag vill lukta på det första jag vill. Sen är det kramar och pussar som gäller! På dagarna är det dig jag vill vara nära, innan du sticker till ditt förbaskade jobb. Sedan när du kommer hem är det så jag vill ge hela värden till dig och hela universium! Men det går ju inte. Men kunde jag så skulle jag ha gjort det. Så viktig är du för mig. Så lämna mig inte, aldrig någonsin! Utan dig så är jag inte hel. <3


Din flickvän Rose-Marie

.Rosemarious

Kommentarer
Namn: ahlin'

Så härligt! Fint skrivet verkligen .. :D Ta vara på kunta! :)

Skrivet den: 2008-07-09
Tid: 20:03:53


Bloggnamn: http://malinaahlin.blogg.se/
Namn: H.Murray

så fin!! är avis på dig ;)

Skrivet den: 2008-07-09
Tid: 20:03:53


Bloggnamn: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test