♥ Shärlek



Tobias Gustafsson "Kunta"

En dag en vecka före innan vi träffades så skrev jag till dig på klotterplanket på Lunarstorm att du var söt. Sedan började vi snacka på msn också, så vi tillbringade msn för att snacka med varandra och tillslut så sågs vi. Varför? Den söndagen vi sågs var ett helvete hos min veckohemsfamilj i Örebro och jag ville bara dra mig ifrån. Ingen annan kompis var i Örebro eller kunde vara med mig. Det var så allt började mellan oss.

Vi sågs klockan 2 på tågstationen och gick hem till dig. Vi kollade på film & jag lärde dig ett judo kast. Vi pratade med varandra fördetmesta. Detslutade med att vi började snutta på varandra och hånglade. Mina tankar fördes bort från filmen jag låg bredvid dig och bara tänkte på dig i en och en halv timme.

När klockan slog nio så drog vi till resecentrum och laddade på min mobilkort och det slutade med att jag vägrade åka hem, och du ville inte att jag skulle dra. Så det blev så att jag sov hos dig den natten, och det pågick i 2 veckor tills skolan slutade då vill säga sommarlovet började. Mina känslor för dig var obeskrivliga. Går inte att skriva här på min blogg hur mycket jag känner för dig.

Allt med dig gör så jag känner mig fri och hel. Hela mig känns bra när jag är med dig. Du gör mig helt enkelt glad! Du är söt som socker, kan bara inte låta bli att snutta på din mage och hals. Din mage är det bästa jag vet! Men då menar jag också hela du är det bästa jag vet! Du får aldrig lämna mig, jag tycker om dig förmycket för att du ska lämna mig någon gång. Jag tror aldrig att jag skulle klara mig utan dig. Utan dig är jag inte hel. Hela du ska jag ha i mitt hjärta för mig själv älskling dont leave me.
You are my everything! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test