♥ Rix Fm!



Igår var jag på Rix Fm med Bella. Var riktigt kul, men ganska så booring för det var dåliga artister som spelade upp. Som Marie Picasso eller hur det stavas. Inte min typ av musik. Brolle var inte heller så bra. Dem kan slängas in i väggen. Går inte att lyssna på dem. Men nordman skulle ju också va med, men jag gick hem tidigare för det var så tråkig musik. Orkade inte stå och klängas i publiken. Jag ser fram emot tills den riktiga festen kommer CITYFESTEN!

Imorgon blir det utgång till Lindesberg då vill säga parkfest! Dagen efter blir det krogen. Snacka om att inte må bra på Söndag. Men det får man ta om man ska ha kul i helgen!

Btw, längtar som fan tills jag ska flytta till kollektiv, så spännande! Kanske får sån där stort lägenhet så man får plats med projektor och soffa och sånt där kul. Men vi får se!

♥ Rosemarious

Kommentarer
Namn: sofia

antar att du är i örebro med pojkvännen din(?) men när är cityfesten? låter säkert blåst, är den i örebro också? :P

Skrivet den: 2008-07-24
Tid: 12:19:35

Namn: maja

tackar:D

Skrivet den: 2008-07-24
Tid: 12:19:35


Bloggnamn: http://wildfire.blogg.se/
Namn: carro.

Brolle äger ju! Såg han för nån månad sen! <3

Skrivet den: 2008-07-24
Tid: 12:19:35


Bloggnamn: http://popprinsessan.blogg.se/
Namn: Josefine

svar: Så bra :D

Ja du :P inget speciellt tror jag. Händer hos dig då?

Skrivet den: 2008-07-24
Tid: 12:19:35


Bloggnamn: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test