♥ Klart!



Nu sitter man här och är överlycklig att man har gjort min design färdig, dessutom alldeles själv, vilket jag inte har gjort tidigare nästan. Bara layot. Men nu klarar jag mig fint och kan sköta min egen sida.

Kommit hem från plåtningen vid 7 & har fotats i 4 timmar, blev ganska slut efter allt. Men nöjd med bilderna iallafall! Blev fine art, paraply, kjol, bondage bilder. Nöjd som fan! Tack hobbe! Bästa sessionen hitils. Men Holland blir nog inget av, vill inte åka mitt i en skolvecka. Har vart borta ganska mycket. Kanske blir någon annan gång. Ska ju koncentrera mig på audition för en svensk långfilm som jag ska gå på nu till hösten. Lite större grej att tänka på. Så om det blir av så kommer filminspelningen bli på fritiden efter skolan i Örebro.

Eh what? Ja så kan det gå, vissa dagar så kan man tänka OJ jag äntligen kan uppfylla min önskan! men sedan blir det till ett mindre grej så man inte bryr sig lika mycket om saken för att man redan har klarat sin nivå, lite tråkigt faktiskt men så är det. Samma sak när man efterlängtar efter något som moppe, mobil, kamera, bil osv så tänker man mer WOW NU ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ/KÖPA min underbara grej. Men när det är klart, vad ska man då se fram emot? Ja bra fråga hm.

Nu ska jag ta och chippa lite med dipp ocj njuta att min design är klar, men inte riktigt klar heller. Men snart kommer bilderna så då lägger jag upp dem på bloggen, men inte vissa sessioner, lite för egna bilder då. Men håll utkik!

AVUNSJUKA:
Ja, folk ser det som att man retar upp folk då är man avunsjuk enligt andra. Men jag tror avunsjuka kommer från själen att man är osäker på sig själv och inte vet att man kan klara av det som den andra man är avunsjuk på. Det handlar mer om hur man är som person och hur säker man är själv och hur bra man mår. Mår man bra och är säker på sig själv så tror jag inte avunsjuka förekommer. Jag vet sist jag var avunsjuk var typ när jag var liten unge när man gick i klass 1 och 2. Då var det rena avunsjuka för alla, men det är vi alla som barn för man vet inte hur andras familjer är. Vissa blir bortskämda och vissa inte. Så det bryr man sig inte så mycket om när man blir äldre. Då sköter man mer för sitt eget. Men avunsjuka är starkt ord, är man avunsjuk så är man osäker som människa att man inte vet att man klarar av det själv. En fattig människa de kan man förastå, det skulle jag med vara avunsjuk. Eftersom alla går där och har dem bästa kläder och allt som man inte har själv. Men normalfamiljer och så är en annan sak, då kan man ju bara om man vill. Avunsjuka beror mer på familjernas beteende och hur man är själv som person. Avunsjuk för att en annan har mer kompisar kallas nog mer för svartsjuka. Det är också en form av avunsjuka mer (elakt) då vill säga. Men det motsvarar också som svartsjuka. Fattar inte varför vissa folk tror jag är avunsjuk på en människa som jag inte har en anledning till att vara det? Har det bra själv så jag behöver inte mer än vad jag har. Mitt utseende är jag också nöjd med. Det vet jag redan själv när man kan bli fotad av fotografer.

♥ Rosemarious

Kommentarer
Namn: Suzy

vilken fin bild! =D (L)

Skrivet den: 2008-07-22
Tid: 22:29:44


Bloggnamn: http://mirrorofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test