♥ Holland next?



Ja kanske blir en resa snart i Augusti. En fotograf vill att jag ska komma dit och vara modell för henne då jag börjar skolan. Så blir väl kanske att ta ledigt 2-3 dagar början av skolveckan. Får se hur det blir. Inget är bestämmt. Men hon ville att jag skulle komma dit då och hon betalar resan åt mig. Får sova hos henne med så åker vi och fotar på dagarna. Strandbilder blir det då.
Dessutom är hennes man proffsfotograf och fotar reklam modeller. Så det var nu att hon ska fota mig för hon själv är med fotograf. Ska bli spännande om man nu får åka dit och bli fotad i Holland. Mamma kanske följer med! Fan va najs! I'm HAPPY!

BTW: FLYTTAD TILL VINTERN 2008

.Rosemarious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test