Nu har jag sett filmen Hooligans. En action/drama, lite ovanligt att jag kan kolla på en sån alternativ kategori av film. Men det var killen min som valde filmen så jag fick nöja mig att kolla med. Men som tur var det att det gick att kolla på den. Handlar om bråk i London och mm.. Rätt bra, borde ni också se.

Fan att man måste springa på toa stupid i kvarten. Har urinvägsinfektion så man blir lätt kissnödig, vilket man inte vill. Men tur får jag äta medicin 2 gånger/dagen i en heeeel vecka! Dessutom massa andra jävla piller så man blir toooookig på! Men aja, jag ska inte klaga mer. Ska iväg och duscha och sånt nu. Sedan blir det sängen! Hoppas jag får sova ut imornbitti. Blir ju astrött av pillerna är som man är döende om dagarna. Vilket är ett vanlig bivärkning som man brukar få. Nåja hoppas det blir bättre innan skolan börjar annars vet jag inte hur jag ska ta mig till.


♥ Rosemarious

Kommentarer
Namn: LIFE BY Marielle

(svar) hehe jag med ;)

Skrivet den: 2008-07-19
Tid: 22:40:16


Bloggnamn: http://mariellem.blogg.se/
Namn: LIFE BY Marielle

nej men jag vill ha den som min egen för jag har vunnit den nämligen :) but tell me, hur ändrar man rubrikerna o länkarna? :)

Skrivet den: 2008-07-19
Tid: 22:40:16


Bloggnamn: http://mariellem.blogg.se/
Namn: Pernilla

taack, nu är jagh hemma!

Skrivet den: 2008-07-19
Tid: 22:40:16


Bloggnamn: http://pernylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test