LOVEDAILY.

Aight idag är det 3 fina söta månader mellan mig och kunta, äntligen! Nu är det bara 3 månader kvar tills det är halvft år mellan oss. Tiden går fort.

Idag har man vart i skolan och pluggat lite, värsta kul på bildlektionen och allt. Måndagar kommer att vara semiskoj! Bästa av allt är ju IVvalet. Jag går ju på kurs av personligt kroppsvård. FUNFUN!
Idag på svenskan så har vi fått uppsats som vi ska skriva. Jag ska skriva om modeller hur plågsamt slitet jobb de har. Då vill säga världsberömda modellerna som Kate Moss och Stella Mc Cartney mm. Ska bli en dokumentärs film av det och Microsoft power pint grejs med. Ska bli asfun!

Ikväll kommer min älskling hit. Får hitta på något mys då. Sedan så blir det till att sova till en ny skoldag.
Måste bara bjuda på en bild som tog förra veckan på Torsdagen (när jag var sjuk)



Ps: På måndag ska jag på jobbintervjuv, kanske jag får jobba på fritiden? Hoppas! Då vet jag direkt vad pengarna går till.
Höhö!

Holland i Vinter (foto plåtning), Längtar som fan! Wiho!

Kommentarer
Namn: H.Murray

grattis! :D

Skrivet den: 2008-08-25
Tid: 18:25:58


Bloggnamn: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test