Dagens inköp!



Ja idag fick jag konstig ide bara sådär när jag var på balkongen "Nu ska jag hmm handla lite mer grejer till lägenheten jag flyttar till nästa vecka." Och så blev det..

Köpte:

Mopp + hink till
Toaborste
Drapperi till dushen
Tandborsteglas
2 handtvålar i kulor
6 glas till att dricka med


Av mina egna pengar köpte jag en fläkt till datorn på Clas Ohlson för 200 kronor. Men jag kände att det var panik eftersom jag vill inte att min dator ska gå sönder pga att den blir ovanligt varm vissa dagar. Då är det bäst att ha en fläkt under datorn som sagt heldre det än att skicka datan på lagning hela tiden.

Senare ikväll ska jag ta och laga mat åt killen min eller ja, till båda. Ska bli mackaronsalllad och baugette! Åh mumselimums!

Kommentarer
Namn: Suzy

Mamma mia!!!...

Att jag fick bära dina jävla grejjer, höhöhöhöhöh :D:D

Men det var rätt kul och hnga med :) Vi måste hitta på ngt snart!, slå en åpling ba! <3

Skrivet den: 2008-08-12
Tid: 16:26:56

Namn: evelina

sv; allt är bra tack, själv?

Skrivet den: 2008-08-12
Tid: 16:26:56


Bloggnamn: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test