Läs här! Kan inte fatta det!

Kan inte tro att det är sant!

Det spökar i min lägenhet på heden. Tro det eller inte. Men det är sant. Det som har hänt 4 grejer som jag har upptäkt som hänt är..

Toa dörrhandstaget upp och ner hela tiden och knackar som en galning och vill in, visades att ingen var utanför när jag var inne där och kissade.

Det kom ett underligt ljud när jag och Caroline var på min säng. Konstigt så hade jag inget ljud och det var inget kännetecken av det där ljudet.

När jag låste ytterdörren innan jag låg och sov. Visades då 6 timmar efter då jag vaknade tidigt på morgonen klockan var vid 5 tiden så var dörren öppen och det lyste in i väggen.

Såg att någon gick ut från min ytter dörr, jag låste den inte innan. När jag kollade så var det ingen som gick ut, och visades bara att Caroline gick till min toalett. Trodde hon gick ut, och när jag testade att öppna dörren så var den låst. Men ingen har min nyckel förutom personalen & jag.

Konstigt? Vill ni själv testa att sova där så får ni själv märka det. Detta har fått gått mig på närverna och mår jättedåligt. Fick veta att mitt rum var det mest "spökligaste" på hela kollektivet. Dessutom att de säger att hon som bodde där innan min mådde psykiskt för att det spökade. Vill också nämna att Heden (Kollektivet) har vart ett psykiskt hus för dem som är mentala psykiska mäniskor.

Tro eller ej. Men när man har vart med om det så mår man verkligen inte bra.

Kommentarer
Namn: Suzy

FAAAN va läskigt !!! >.<

Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 21:48:46

Namn: carro.

Du inbillar dig bara, gumman! För hade det spökat här hade jag som bor mindre än 2 meter ifrån dig märkt det också!

Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 21:48:46


Bloggnamn: http://popprinsessan.blogg.se/
Namn: Jimmy Lidén

Jävlar i min balja vilken svenska!



Intressant inlägg annars.





Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 21:48:46


Bloggnamn: http://jimmyliden.se
Namn: iza-linn

Min pappa han spår, mediterar, kan få kontakt med andar os.v sen över 30 år tillbaks, han har spått folk från Finland, Skåne os.v som själv kommer till pappa i Gävle pga rykten om att han är så bra, vilket han är. Hos honom, där jag förut bott och ska flytta igen, så spökar det, det är pappas ex som tog livet av sig, en av hans bästa kompisar som rökte ihjäl sig och en snickare som byggde huset jag ska flytta in i.. Men dom vill inget ont, pappa säger att chansen är Väldigt liten att dom vill än något illa, och varje gång man ser eller hör något som man tror/misstänker är något "andligt" så ska man säga "välkommen" för att göra stämningen för dom bättre. Sedan om du tycker det är obehaglig ska du vänligt förklara att du inte vill att dom ska besöka dig för du tycker de är obehagligt.. Ett tips bara! :) Och ha gärna inte många värmeljus och lampor på nätterna, många säger att de kan lura andar/döda att det är ljuset till andra sidan, så då dom då går dit..

Fråga om det är något=)!

Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 21:48:46


Bloggnamn: http://izalinnn.blogg.se/
Namn: ciid

du är inte ensam om det, det spökar också hos mig i hedenshus. fett skumt, men jag är inte ett dugg rädd utan jag är bara så jävla nyfiken. haha. har även sett några gånger någon gå runt i köket fast ingen är där, då var jag ju i sängen och skulle sova. rätt så läskigt var det :/

Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 21:48:46


Bloggnamn: http://ciid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test