Ja nu kommer ångesten fram

Imorgon, kan inte förstå det då blir det sjukhuset. Ska få spiral, vilket jag känner mig så tveksam till att skaffa. Men vad ska man göra om man inte får äta p-piller på grund av mitt blodtryck? Eller p-stav som gör att jag blir tjock? Sen jag tog bort p-staven så blev jag naturligvis mycket smalare, tillbaka min smalhet. Överlycklig då. Jag som plågade av att jag gick upp i vikt pga den. Nja..

Så får väl stå ut med spiral och hoppas jag inte får mina jävla cystor igen. Vad jag hörde av läkaren kommer det göra jätteont att ta in spiralen. De ska öppna livmoden med en tång, låter verkligen inte skönt? Men men.. Ibland måste man göra saker fast man inte gillar eller vågar det. 

Idag kom jag till skolan 1 timme för tidigt, hur dum får man vara? Kunde fått sovit en timme extra i morse om jag tänkte efter igår. Helt boooring att liksom missa en timme sovtid?! Grrr, va arg man blir över det. Men inatt så sover jag hos killen min, blir till att se på film med han, han har en hemma bio och projektor, ganska så kul. Men nu så vill jag hellre ha en plastma än projektor om jag ska vara ärlig. Slipper man bekymmer över lamptiden och allt skit. Men projektor är coolt att ha, thats fun ;)
 
Längtar otroligt mycket till Holland i vinterlovet. Ska nu idag kolla vilket datum jag får lov. Så får jag och fotografen planera när jag ska dit för en fotosession. Riktigt kul, har aldrig haft jobb utomlands, bara i sverige. Men det ska bli övertygat skoj! Så får man bo hos fotografen ett par dagar också så man slipper hyra in sig på hotell.

Bing Bong, nu skrev jag lite för mycket? Hoppas ni orkade läsa allt. Nu  ska jag till lektionen eller ja om 30 min.

Kommentarer
Namn: patricia

Hej, vi får jul lov den 18 dec och börjar 7 jan (:

ha det så bra :)

Skrivet den: 2008-09-02
Tid: 09:16:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test