Its cold here..




Ja?
 Vad ska man säga?

Risberska skolan är fucking cold school! Kan nog inte säga att det finns andra skolor som är så här kall på vintrarna. Så känns som att man måste ha vinterjacka innomhus här.  Nu har jag bara en lektion och det är historia, skriver då om modellernas värld och deras historia. Spännande, får se om betyger går öppot ;) Hoppas jag verkligen, enligt min lärare så kan jag få VG i historia! Asfun! Ska försöka med MVG!

Nu väntar jag på att få skolan klart så jag ska dra till läkaren och prata ut, efter det ska jag åka hem till heden och träffa sötnosen min. Han är hemma från jobbet idag och är dålig *krama  om honom!*.

Wihoo! Helg snart!! Känns som att det är Tisdag idag, konstigt värre! :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test