Bilder till fotograf Jenny i Holland!

Bilderna är enbart till Jenny i Holland. Gick inte att skicka på ett annat sätt. Försökte på en hemsida och zippa ner det men det gick inte och inte hotmail heller så gör jag det här på bloggen.

Anonyma eller inte anonyma kommer bli anmälda om ni skriver något dumt. (Ser, IP-adress)
Dessutom är mina bilder
compryntskyddat. Någon som tar bilden är mot lagen. Eller göra om bilderna. Så tänk innan vad ni gör. Vill ni ha bilderna så är det bara att fråga, inte sno dem!

Och det ni tycker skiter jag i. Det jag och fotograferna har gjort är inte porrbilder. Men era åsikter får ni ha för er själva. Vi vet bäst vad vi tar och inte tar, som är model & fotograf.









Orkar inte lägga upp mer bilder har liksom nästan 6 000 modell bilder  som är på mig. Så det är lite svårt att kolla igenom alla :/ Men detta får duga.

Kommentarer
Namn: Crazy

Jag tycker att du tar jättefina bilder och tror verkligen att du har en framtid som modell framför dig, tycker du är jätteduktgt

:)

Skrivet den: 2008-09-01
Tid: 23:32:43


Bloggnamn: http://crazybastard.blogg.se/
Namn: ..

Vrf lägger du upp bilder på dig naken om du inte gillar att folk kopierar osv?

Skrivet den: 2008-09-01
Tid: 23:32:43

Namn: Sara

Fina!

Skrivet den: 2008-09-01
Tid: 23:32:43


Bloggnamn: http://ssel.blogg.se/
Namn: Anonym

vem fotograferar dig ? :)

Skrivet den: 2008-09-01
Tid: 23:32:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test