Lördag

Lördagen den 29 nov, klockan 11:18




Ligger på soffan och deppar över att det är morgon, det är det värsta man vet när man vaknar. Se det nya vädret, kolla hur man mår själv värst av allt är, vad ska man börja dagen på?

Denna lustiga tanke har jag varje moron, det skrämmer mig.  Dessutom har jag ingen lust att  göra något, utan bara att ligga och somna om eller se på film som får mig att tänka bort till en ny värld. Det bästa på veckorna är mornarna då man sticker till skolan, då behöver jag inte fundera på dem där grejerna som jag skrev från början. Det lättnar min mage.
Som sagt helger är piss och skit. Då man bara funderar och inget annat att göra, än bara vara med min älskade pojkvän som jag älskar mest av allt.
Menar inte att det är tråkigt att vara men min undnerbaraste, det är bara sagt om min måående. Hur uttråkad min kropp är. Genom att få mig glad för att tänka på nytt av dagen är någon produkt av socker som kan vara läsk, hallongéle, chips eller choklad.

Stack ned nyligen för att köpa cigg. JAG VILL SLUTA RÖKA! för att jag ska dempa ner mitt mående på mornarna. Inte bara det. är broende med, har rökt nu en och ett halft år. SNÄLLA HJÄLP MIG!

Dagligen hör man om det krisna ekonomiska vi har här i Sverige. Inte alls kul. Bara vill vara ett litet barn igen, då skulle allt vara bra.
Däremot så känner jag mig inte som alla andra att jag är  den ensama personen med eget knäppa idealer som man inte borde ha.  

Bara få låt mig att sova tills måndagen börjar. Så slipper mina funderingar hoppa runt som gräshoppor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0