Tjollahopp!


Ont i huvudet, haft feber, hoppas jag inte har feber fortfarande senare när man ska ut på krogen med Suzana, annars får jag vara hemma och vila. Är inte alls pigg i huvudet. Trist! Hoppas det blir bättre! Tror jag drar till Klaras i alla fall höhö!

 Några klagar att jag inte bloggar så mycket så jag får börja göra det oftare. Varför jag inte bloggar lika mycket är för att jag inte har haft tid, men nu är jag på G igen! Jag längtar så förbaskat mycket till vinterlovet, då åker jag till Holland på fotning. Ser jag fram emot! Brr va hungrig jag är nu känner för att äta upp en död kråka nästan *hahahaha* 

Btw! Jag ska flytta ihop med min kille snart innan Januari. Ska bli hur mysigt som helst. Kommer inte bo kvar på Heden mer. Jag och Kunta kommer dela lägenhet tillsammans dit han ska flytta. Nobellgatan! Myyspyys!

Synd att man inte kan hålla till sina bästa vänner hur länge som helst. Men ibland glider man i sär. Men tur har jag några av dem kvar. Men jag tror inte att jag kan ha den ena vännen jag vart bästa vän med. Inte när man går och dissar mig hela tiden och håller på ljuger, ibland förstår jag mig inte på henne. Nu har det blivit för mycket. Inte bara jag som säger det, utan det är  en massa andra med. Men men, sånt händer. Jag är inte sur eller arg, är bara lättnad att jag känner att jag kan vara ifrån henne och inte ödsla min tid på att må piss bara för att hon gör som hon gör mot mig.

Japp! På måndag blir det anmälan för stulna tågbiljetter, hade 5 hemresehelger av mina biljetter så dem är stulna, så det blir anmälan för det hos CSN så jag ev får nya biljetter så jag kommer hem någon gång!



Kommentarer
Namn: Sanna

snygg bild

Skrivet den: 2008-09-19
Tid: 15:54:27


Bloggnamn: http://sannakumlin.blogg.se/
Namn: mimmi

fin bild:)

Skrivet den: 2008-09-19
Tid: 15:54:27

Namn: Vanessa

tack!

hur äre att vara modell?

Skrivet den: 2008-09-19
Tid: 15:54:27


Bloggnamn: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test