Måndag likamed rolig dag!

Okej varför kommer det att jag är så glad för? Hm? Vad kan det bero på? Ja du en bra fråga. Hela dagen har jag vart på topp humör, det enda lilla grejen jag är besviken på idag är att jag somnade på svenska lektionen när vi kollade på film! Hur dum får man vara?! Eller tja? Film & film på en måndag? Ja juste där kom svaret, ni kanske kan lista ut det själv? Om inte så borde ni ju veta att man är trött efter en helg, så man bli så störande när man tänker SKOLA?!? SUCK, man vill vila. MEn äntligen är jag här på sägen och bloggar.

Sista lektionen är riktigt fun fun! Personligt kropsvård. AJ vi fick ju liksom lära oss något nytt bland annat hur man gör rent ansiktet och lägger på ansiktsmask osv. Har en del bilder sen idag, ni får kika på dem! 

Måste bara skryta om att jag har vart såå duktig idag att jag gjorde klar min snygga ritning  på Stella Mc Cartney. Kolla!  Har inte fuskat eller fått hjälp heller. Har gjort det på bildlektionen.


 
Orginala VS Ritningen som jag har gjort (ser bättre ut i verkligheten.)

Bilderna från det andra idag ;)




Åååh, snälla KG? Kan vi inte köra en session snart? Är så jävla sugen att stå framför kameran... :/ 

 

Kommentarer
Namn: Linn

Jag har varit på det där Mary Kay förut, de har bra produkter, dock är dom jäkligt dyra :/

Skrivet den: 2008-09-08
Tid: 19:58:56


Bloggnamn: http://linnwikstromlarsson.blogg.se/
Namn: Pierre

Måndagar suger

Skrivet den: 2008-09-08
Tid: 19:58:56


Bloggnamn: http://lovemetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test