Ja bilderna kommer här ;)

Idag var det en sorglig dag, eller vadå sorglig? Eller tjah, jag menar ju att själva jag har vart sårad hela dagen, men det händer så mycket nu med allt. Skola, nytt boende, polisen och allt. Allt vimmlar i mitt huvud, eller kanske låter att dt inte är så stor fara, men jag skriver inte allt på denna blogg. Vissa saker får man lov att hålla för sig själv som sagt.

Nu när jag kom hem till Heden fick jag lust att fota mig lite och min nya outfit från igår.

Bältet från Secound hand 20 :-
Chino byxor från Cubus 199:-

Vist är dom inte snygga? Vart helt nöjd med mitt köp.








Kommentarer
Namn: Ida Björck

fina bilder :)

Skrivet den: 2008-09-10
Tid: 16:38:21


Bloggnamn: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test