Mina känslor!

Ja nu måste jag bara beskriva hur glad jag är efter sommaren har gått så fort. Alla mina vänner kommer tillbaka till Örebro. Jag börjar skolan igen. Jag flyttar till en lägenhet på heden å det ska bli så himla skoj!  Är förbaskad glad att jag äter medicin nu så får vi se om jag har förändrats, kanske mina vänner insett det men jag själv vet inte men jag vet att jag är mycket gladare. Men tyvärr har min huvudvärk kommit tillbaka, men jag misstänker att det är en visdomstand som ar kommit ut lite på snedden som gör så att jag får ont. Men nu ska jag kila, ska åka hem o packa nu i underbara Gävle.

Btw Kunta (Tobias) är allt för mig! <3 Nu är det äntligen tillabka från början och starta om på nytt. Nya jag + ny tid!
Here i come!

Kommentarer
Namn: sabinaa

åh det gör skitont när visdomstanden växer ut, jag hade ont i flera dagar förut ;o

Skrivet den: 2008-08-16
Tid: 17:27:49


Bloggnamn: http://sabinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test