? magsjuka




Nu vet jag inte alls vad man ska hitta på idag. Nu känner jag mig riktigt pigg jämtfört med igår. Men jag litar inte liksom på det när man kräktes flera gånger innan jag gick och lade mig. Får se om det kommer tillbaka. Vad jag minns så kräks man inte mitt på morgonen. Det brukar bli när det blir lite senare vid förmiddagen eller eftermiddagen vad jag minns. Samma med feber o allt. Men nu hoppas jag bara att jag blir frisk snart som möjligt! Missar fotosessionen + jobbintervjun idag. Skitkul..

Min älskling är på väg och köper blåbärsoppa och coca cola. Blir nog att åka till Heden och hämta lite stuff. Kan inte sova där och smitta ner alla på Heden där jag bor :(

Det jag ser fram emot är min kille är här på kväll / morgon så han stöttar mig isf ;) Samma så längtar jag som fan hem för att se min nya mobil ur den där nya inpackade kartongen som mobilen ligger i. Spännande! Ska då köpa mobilväska tror jag. Så jag inte repar den eller så. =)

Kommentarer
Namn: Alice

Svar: Tack så mycket :)

Skrivet den: 2008-08-20
Tid: 08:59:40


Bloggnamn: http://alicerisholt.blogg.se/
Namn: elvira

Tack! <3

Skrivet den: 2008-08-20
Tid: 08:59:40


Bloggnamn: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test