♥ Lista!

6 saker som jag ångrat mig:

♥ Att jag aldrig åkte till audition för so you think you can dance
♥ Att jag inte skulle åka till Holland på skolveckan. Blir till Vintern ist
♥ Att jag missade audition för en långfilm i Gävle för ett år sedan
♥ Att jag inte började dansa som liten som tex 4 år på danskurs
♥ Att jag blev sjukskriven 50 % från skolan. Men klarade inte av att plugga så mkt pga mitt mående
♥ Att jag är sån människa med problem hela tiden

6 saker som fått mig att bli glad:

♥ Bli tsm med min älskling
♥ Träffat dem underbaraste vännerna på hela jorden!
♥ Kunnat uppfylla mina önskningar som tex modella osv
♥ Att min mormor fortfarande lever
♥ Att jag inte är samma som förr
♥ Jag är den jag är!

6 saker som jag älskar att göra:

♥ Modella
♥ Dansa
♥ Lyssna på musik
♥ Umgås med killen min & vännerna
♥ Film & datorn
♥ Festa och lyssna på musik!

6 saker som får mig att gråta:

♥ När jag sjunger (låter lite konstigt men jag får tårar i ögonen)
♥ I filmer kanske ibland när det är för sorgligt som tex (Eldflugornas grav)
♥ När någon dör
♥ När jag får cysta hela tiden, vilket är obehagligt
♥ När jag är orolig
♥ Seperation

6 saker som får mig att bli skrattfull:

♥ Dumma ider
♥ Folk dummar sig
♥ Se på roliga komedier / serier
♥ När man vinner i ett dumt spel
♥ När jag är full
♥ När jag är med Carro & Sisela då blir jag skrattglad

6 saker som du inte kanske vet om mig:

♥ Jag har vart på väg till döden som liten
♥ Jag skulle igentligen bli fotad till utställning till November men jag kunde inte pga skola
♥ Jag kanske ska vara med i en långfilm till hösten, ska vara med på audition i Örebro filmgrejs och filmen kommer att visas för SF bio sen när den är klar. Men får se om jag får vara med i filmen.
♥ Jag har aldrig sovit ensam i en lägenhet eller i ett hus, då vill säga helt ensam
♥ Jag är känslolös nu när jag äter medicin känner ingen lycka eller deppad
♥ Jag älskar filmer!

6 bra vänner:

♥ Caroline
♥ Suzana
♥ Sisela
♥ Petra
♥ Linn
♥ Och många fler!

6 saker jag måste nämna som är (ärliga jag):


♥ Jag är en helt ärlig människa. Aldrig ljugit
♥ Jag har aldrig vart otrogen
♥ Jag festar högst 2 gånger per månad
♥ Jag är inte rädd för döden
♥ Jag tror på spöken
♥ Jag röker, är inte beroende men jag ska sluta helt och hållet

Kommentarer
Namn: Suzy

jag snor denna lista från dig (AA) (L)

Skrivet den: 2008-08-02
Tid: 20:25:13

Namn: LIFE BY Marielle

Rolig lista :)

Skrivet den: 2008-08-02
Tid: 20:25:13


Bloggnamn: http://mariellem.blogg.se/
Namn: Kihlan

Okej. Får jag ta denna till bilddagboken? Puss! Nanna

Skrivet den: 2008-08-02
Tid: 20:25:13

Namn: pea

skojlista :D ska nog snor den av dig ;*

Skrivet den: 2008-08-02
Tid: 20:25:13


Bloggnamn: http://erikssonsdaughter.blogg.se/
Namn: therese

ledsen för att jag svara så sent har liksom inte kunnat va inte så mycket.. jag är inte heller så bra på de där med bloggdesign vann nämligen min :)

men du har ju skit snygg design nu! :)

kram therese

Skrivet den: 2008-08-02
Tid: 20:25:13


Bloggnamn: http://footballonthecokesideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test