Jippely Demmeliy!



Ja nu är man på väg tillbaka från Gävle till Örebro till killen min. Han har vart här ett par dagar och vi har haft det så mysigt! Vi var ute på Krogen och spelade biljard. Vi var på cityfesten och hade det skoj. Men igår när man var på krogen var man inte nykter. Jag och Kunta sjöng låten med ÖSK hela vägen från mig in till stan i natt. ÖSK? Ja, det är Örebros fotbolls hejaramsa. Konstigt att man sjöng den när man var i Gävle. Tur att man inte blev ihjälslagen pga att man sjöng det! Haha :')

Idag har jag, mamma & Kunta min vart på IKEA och shoppat loss till kollektivet jag ska flytta till nu nästa Söndag.
Köpte bland annat:

Skärbräda, sil, smörknivar, slickepott, bunkar, grytformar, lampa, isform med hjärtan mm.. Blir mer inköp när jag vet hur stor lägenheten är + vad jag vet som jag behöver. Men ska skaffa en cyckel till Örebro med! Det är ett måste!

Ikväll ska jag bli mörkbrunett igen! Ska färga håret mörkbrunt. Imorgon ska jag dra iväg till frissan och klippa mitt hår. Får se vilken frisyr jag ska skaffa! ;)

Kommentarer
Namn: Camilla

sv. idag har jag powerwalkat och styrketränat. :)

Skrivet den: 2008-08-10
Tid: 16:13:03


Bloggnamn: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Namn: carro.

du får bara in en form typ i fysen ^^ frysen är alldeles för liten :(

oh cyckel är lite onödigt för det är cplångt in till stan från heden ^^



klipp lugg (: du passar i det <3

Skrivet den: 2008-08-10
Tid: 16:13:03


Bloggnamn: http://popprinsessan.blogg.se/
Namn: Julia

alla tjejer älskar smink!

NU KOMMER DU tänka "Nej inte en sådant där gratis smink kommentar igen"

Och nej, inte riktigt, jag har gott om smink hemma. Så varje smink grej eller liknande jag tjänar ihop i mitt namn TÄVLAR jag ut på bloggen.

För att ha större chans att vinna skriv ditt användarnamn i mina kommentarer när du har anmält dig.

Vem vet du kanske är den lyckliga vinnaren inom en kort tid!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/jag-lottar-ut-sminket.html

Skrivet den: 2008-08-10
Tid: 16:13:03


Bloggnamn: http://jsomijulia.blogg.se/
Namn: Linn

Vad kul de lät allt de där :D

Skrivet den: 2008-08-10
Tid: 16:13:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test