Hurt!

Ögonen känns, det dunkar. Det känns som det fallar en massa orenade kriminella baciller genom min öga ner till näsan så det gör ont i näsan med. Känns också det hoppar i halsen och irriterar det så man börjar hostar. Efter det så sprider det hela kroppen. Bara känns som irriterande onödande hoppande baciller runt hela min kropp. Men när slutar det? När hoppar dem bort? De hoppas ju till andra också, så det blir som "rykten", efter den ena efter den andra. Förstår inte hur dom där orenade bacillerna orkar irritera folk var enda folk som går förbi någon frisk människa så blir den där riktiga friska människan blir irriterad och blir semisjuk. Onödigt eller hur? Och hur ska jag stoppa mitt rykte som jag har i kroppen så dem inte hoppar och knullar på andra så de blir sjuka med.

Men i alla fall sitter på tåget hem till Gävle och beundrar min semisjuka jag har fått från någon människa som startade detta. Undrar vem som har startat ryktet igentligen? Inte är det jag iallafall. Nåja, snart är man hemma. Blir att hålla på att fota med min nya kamera mobil och sånt kul och beundra min sjuka jag har som jag vill döda bort med min pistol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test