Grr va arg jag blir!

"Igår så parkerade killen min Cykeln utanför Ica Maxi  där Euro Stop ligger."
Vi skyndade oss till systembolaget som ligger brevid och jag handlade lite käk till mig och Kunta. Vi fick skjuts till siba för det var långt dit så. Så vi lämnade kvar cykeln och låste den med bygelås. Ja på 12 timmar senare så skulle Kunta hämta min cykel för att cykla till Robin och hämta något så visades att Cykeln inte fanns kvar! Hur dumma får dom vara? Stjäla likom utanför stan och allt. Hur fan kan de sno cyklar mitt i natten på Ica Maxi? Och hur kunnat sönder bygelås? Låter lite mysko. Men aja, trevligt att man inte kan ta sig någnstanns. Har ju varken busskort eller cykel. Nåja, blir bara roligare nu när allt går åt pipsvängen!

Ååååååååååh någon som kan trösta mig?! Eller hjälpa mig!? Är riktigt besviken. Ska till polisen imorgon. Jag som trodde att det var nog med polissamtal/polisanmälan. Men ännu en anmälan igen, asbooring!

Men nu ska jag ta ochh duscha, är inte så fräch efter festen i går ;) Var ju bara för kul! Eller hur folks? Var ju inte några heller var ju typ 15-20 pers på festen :D Synd bara att man blev slut efter all drickande och allt.
Suzana ägde ju igårkväll, minns vad hon gjorde ;)

Kommentarer
Namn: Anonym

Skrivet den: 2008-08-31
Tid: 16:33:44

Namn: carro.

Ja världen är full av idioter. Men maxi ligger ju vid Vivalla och där själ dom ju fan allt ;S

Skrivet den: 2008-08-31
Tid: 16:33:44


Bloggnamn: http://popprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test